Onze benadering

Bij Kramer richten wij ons maar op één ding:

DE CLIËNT

Wat ons motiveert is om iedere cliënt een efficiënte en effecteve oplossing te bieden. Elk bedrijf en ieder individu in ons klantenbestand is even uniek, met unieke omstandigheden en unieke behoeften. Geleid door dit principe zijn wij net zo afhankelijk van onze technische knowhow als van waartoe we menselijkerwijs in staat zijn, omdat beide moeten worden ingezet om ons doel te bereiken.

Wij willen graag luisteren, zoveel mogelijk informatie verzamelen en dan, als we eenmaal een helder beeld hebben van wie wij van dienst willen zijn, gaan we werken aan het opzetten van onze dienstverlening. Wellicht leren wij nog meer van onze cliënten dan onze cliënten van ons leren. Elk bedrijf en ieder individu vormt een verhaal op zich. Als wij bezig gaan dan dompelen we ons helemaal onder in een ervaring. Door dit niveau van inzet zijn wij in staat om de wereld te zien vanuit het perspectief van onze cliënt. Alleen door dat te doen zijn wij in staat om een van de lastiger dingen te doen bij het adviseren, namelijk het volkomen begrijpen. Wanneer wij eenmaal volkomen begrijpen wat de cliënt ons vertelt kunnen we gaan analyseren.

Wij komen tot een overeenkomst. Samen met de leidinggevenden van onze cliënten worden bepaalde projecten gepland, waarbij gekeken wordt naar een uitvoering die zowel realistisch als bruikbaar is. We willen niet alleen het goede antwoord geven, maar we willen dat ook op het juiste ogenblik geven.